niedziela, 12 maja 2019

Gra dla nauczycieli organizujących wymiany młodzieżowe

W dniach   15-18.11.2018  PNWM Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży  zorganizowała w Goerlitz seminarium  i zarazem warsztaty dla nauczycieli organizujących polsko-niemieckie wymiany młodzieżowe, podczas których bazując na podręczniku dla praktyków polsko- niemieckiej wymiany    „W tej zabawie jest metoda” wybieraliśmy najciekawsze metody i przeprowadzaliśmy w grupach najciekawsze z nich.
Oto moja ulubiona zabawa, którą przekazałam koleżankom w liceum tuż po powrocie ze szkolenia i przeprowadziłam od razu na kilku moich lekcjach.
Grę nieco zmodyfikowałam - uczniowie przyczepiali sobie kartki do pleców a ich koledzy pisali na tych kartkach pewne pozytywne cechy określające daną osobę. Następnie uczniowie zdejmowali kartki i zapoznawali się z opiniami koleżanek i kolegów na swój  temat. Opinie te dla wielu były miłą niespodzianką.



1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł. Podoba mi się umieszczanie na koszulkach symboli, a następnie objaśnianie ich. Myślę, że podobną zabawę można wykorzystać na wyjazdach integracyjnych.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.